Zoeken

Schoonmaakbedrijf Almere speelt in op thuiswerken bij klanten.

Bijgewerkt op: mei 15

Het thuiswerken is niet langer een trend maar de nieuwe werkelijkheid. Dit heeft invloed op de behoefte van onze klanten ten behoeve van de schoonmaak. Daarom hebben wij onze dienstverlening aangepast. Omdat kantoorpanden bijvoorbeeld op maandag druk bezocht worden maar op dinsdag nagenoeg leeg zijn, hebben wij een flexibele schaal toegevoegd aan onze schoonmaakcontracten. Vooraf spreken wij een minimale afname van schoonmaakuren af met onze klanten. De overige uren worden naar eigen inzicht én in goed overleg met onze klanten ingevuld. Als er op een dinsdag weinig mensen in het kantoorpand zijn geweest, dan wordt alleen het hoognodige schoongemaakt.


De medewerkers bij onze klanten krijgen meer flexibiliteit en mogelijkheden om thuis te werken. Onze dienstverlening is hierdoor ook een stuk flexibeler. Klanten betalen alleen voor de schoonmaakuren die worden afgenomen! Dat is een schoonmaakcontract op maat!


Hoe gaat dit in de praktijk?


Stel, er wordt een schoonmaakcontract afgesloten voor 3 dagen in de week, 4 vaste uren en een flexibele schaal van 4 uren. Op basis van eigen inzicht en in overleg met de klant kunnen wij dus maximaal 8 schoonmaakuren factureren.


In overleg met de klant zouden wij de schoonmaak als volgt kunnen invullen:


Maandag - 1 uur, schoonmaak, het is overdag rustig geweest op kantoor