Is het wel een goed idee? Een schoonmaakbedrijf starten midden in de coronacrisis? Wij (Weshall en Mike) vonden van wel. Wij geloven dat er voor een schoonmaakbedrijf die flexibel is, die klanten en personeel centraal stelt en die klanten écht wilt ontzorgen, altijd wel een plekje is. Zelfs tijdens een crisis.
In maart 2020 begonnen de eerste ideeën. Tijdens een wekelijks kopje koffie bij een barista werden de plannen besproken en de actiepunten verdeeld. Mike was bezig met de website en Weshall was zijn netwerk aan het informeren en regelde alle zaken rondom het inschrijven van de onderneming.
In juli kwam het bedrijf in een stroomversnelling. Alle actiepunten waren afgevinkt. De website was af, het bedrijf is ingeschreven bij de KvK en de energie om nu echt te beginnen was hoog! In augustus mochten we onszelf voor het eerst bewijzen aan klanten. We hadden de eerste schoonmaakopdracht bij het Voedselloket in Almere en wij hadden een contract afgesloten met een commercieel bedrijf voor de wekelijkse schoonmaak! Olympus Schoonmaak was nu echt van start!
Nu, in september 2021, kijken we terug om een mooi jaar. Op dit moment bedienen wij 9 vaste klanten, maken wij dagelijks schoon bij meerdere panden en hebben wij meerdere losse facilitaire opdrachten mogen uitvoeren. Met een team van 6 medewerkers zijn wij wekelijks verantwoordelijk voor 55 schoonmaakuren bij 9 panden in Almere.
Wij kijken met extra trots terug op de schoonmaak die wij hebben mogen uitvoeren bij de grootste corona teststraat in Almere en de bijdrage die we hebben mogen leveren aan de verkiezingen in Lelystad!
Blog schoonmaak teststraat Almere: Schoonmaakbedrijf Almere | Olympus Schoonmaak uit Almere |
Bent u nieuwsgierig geworden naar de dienstverlening van Olympus Schoonmaak? Wij komen graag met u in contact!
Comentarios